Dålig rimmare

Jag är ingen dålig förlorare , jag brukar alltid tävla för skojs skull men när det alltid(!) är folk som skrivit rim vinner så blir jag lite smått sur. Jag är urdålig på rim så inte konstigt att jag aldrig vinner något.  😉
Haha.
Men det är inte enbart rimmare som vinner utan det finns en annan sorts tävling som inte går ut på texter utan enbart hur många vänner man har o hur många av dom man kan terra med ”kan du rösta på min bild?” .
De som gör den tävlingen kanske tänker att alla röstar på den bilden man tycker bäst om men så är inte fallet utan den bilden som får flest röster är den med flest vänner.

Är det bara jag som tycker dagens tävlingar blir sämre o tråkigare?
Iallafall den sistnämnda enligt mig.

Nu ska jag äta lite o sen gå upp mot stallet.

Mobilinlägg

Lämna en kommentar