Galet

Träningsvideon får komma lite senare ändå. 😉

Är fortfarande sur, ledsen och rädd över bomben bonden släppte, vet inte hur det kommer att bli. Vi letar efter nytt hus just nu för här vill vi inte bo längre. I värsta fall får vi lämna tillbaka Trollet för ett tag o stalla upp Neppe någonstans tills allt klarnat o då kan vi förhoppningsvis ta tillbaka Troll..
Men om vi har riktig tur så hittar vi något annat ställe med eget stall eller ett inackorderingsstall som inte tar överpriser så vi kan ta dit båda två. Jag hitta ett stall som va rimligt pris men de hade bara en box ledig än så länge..

Förövrigt är jag inte riktigt klok, jag anmälde mig o Moxie till en inoff utställning nyss som kommer vara den 13e september.. jisses hur kommer det gå hahah.. Ringträning på onsdag, jag är redan nervös o känns som jag redan har skämt ut mig helt. Men det kommer nog bli kul också, hoppas jag haha.

Här kommer lite bus bilder på dårarna. ♥
Synd att alla foton blir så suddiga jämt bara.

DSC_0358DSC_0359DSC_0360DSC_0361DSC_0362DSC_0363DSC_0364DSC_0365DSC_0366DSC_0367DSC_0368DSC_0369DSC_0370DSC_0371DSC_0372DSC_0373DSC_0374

Galenpannor, 😉

2 reaktioner på ”Galet

Kommentera

