Hej underbaringar

som följer mig o mina fyrbenta klumpetassar!

I veckan tog jag o min kompis Jenney en tur med gummibåten och åkte o sov över i ett tält någonstans vid Glottern, mega mysigt och jättevarm både på land och i vattnet!

Idag tog jag o Fia en luuugn ridtur barbacka men duschade av hästarna både innan och efter ridturen. Trollet var snällt och rullade sig grå i hagen sen..

Nu är jag i stan hos pappa, Moxie är hos Fia och Yasha är med mig, lilla Xet är kvar hemma. Ikväll va Yasha riktigt duktig vid hundmötena, koll på mig. Svarade på en hund skall en gång men slutade efter ett voff o kollade sen på mig o vi gick vidare utan en blick på hunden. 😀

Imorgon kommer det en liten cocker spaniel hit då jag ska vara hundvakt medans matte är på grönalund. Får se om vi åker till pappas land eller inte. O får se om Algot stannar till söndag eller om han åker hem redan imorgon kväll. För mig får han gärna stanna till söndag. 🙂

Annars har det inte hänt mycket i denna sommarvärme förutom att jag är totalt shoppa sugen.. Vill till hööks o köpa ett koppel med tillhörande halsband, vill köpa en halsring till trollet, vill köpa kyltäcke till Yasha och kylgrejer till mig som smälter bort o så vill jag till dollarstore haha!

Visst ja! Jag har gjort en till blogg, en häst blogg! Har inte skrivit så mycket än pga denna värme som man inte kan göra så mycket i men det kanske kommer lite mer i framtiden.^^ 
Trollmod heter den och ni kommer dit genom att trycka HÄR!

Lite foton från vår tur. Det VA varmt, vi sov i one piecen bara. 😉
*kommer inte ihåg rätta stavningen nu med min trötta hjärna*

2014-07-23 22.42.38 2014-07-23 22.51.32 2014-07-24 10.45.40 2014-07-24 10.46.49 2014-07-24 10.48.16 2014-07-24 13.12.33 2014-07-24 13.12.402014-07-23 20.46.53 (2)

Kommentera

