Bilder

Det är så sjukt tråkigt att låta bloggen stå såhär men jag har inget vettigt att skriva än att jag varit på Bråvalla för första gången o det va riktigt kul! Tråkigt med blixtnedslaget som skadde flertalet personer dock, jag hade som tur var inte kommit dit ännu då våra kompisar tält va i närheten o de kände stöten genom tältet..

Annars gör jag inte mycket med vovvarna förutom småträning som lite tricks, lite lydnad inomhus o sen cyklar med dom ibland när det inte regnar alltför mycket. Tänkte åka till stan till helgen med Yasha för att träna hundmöten.

Hästarna mår bra och idag fick Neppe framskor för första gången på typ 6-7 år då han blir så öm på somrarna o går o snubblar när man rider. Han har inte kunnat ha skor förut då han hade urdåliga hovar när vi köpte honom så han slet av skorna hela tiden o fläkte upp hovarna. Nu har de stärkts väldigt mycket och det är endast en spricka som kan uppkomma på sommaren när det är torrt ute men den har faktiskt inte kommit i år så vi testar nu att ta på skor fram för att se om det går bra.

Men iaf som sagt så är det tråkigt att bloggen bara står och jag har en hel del ovisade bilder så tänkte lägga upp ett par bilder några dagar i veckan när jag inte har något att skriva så här kommer ett par.
Jag vet de är nästan likadana men jag gillar dom ändå. 😉

DSC_0032 DSC_0033 DSC_0034 DSC_0035 DSC_0036 DSC_0037 DSC_0038 DSC_0039

Kommentera

