Mormor

Ja ”mormor” , bara det ordet gör hela förklaringen till att jag ej bloggat något. Hon har varit här o då kan jag ej va vid datan så mycket eller ens göra så mycket annat än att sitta med henne för annars tror hon att man är sur eller inte tycker om henne..
Visst jag BLIR faktiskt väldigt trött på henne då hon tänker så himla konstigt o säger massa konstigt som inte alls stämmer men som hon tror blint på o så får hon för sig saker hela tiden. Men hon är ändå min mormor o jag gillar henne lite ändå. 😉

Sen har det varit midsommar, hade ni det trevligt?
I år va jag ej hemma tyvärr då de flesta av mina kompisar inte vill ut till landet annars brukar vi ha storfest här ute.. Så jag va iväg med min kompis Fia till hennes polare där det va några st. Det va ganska trevligt förutom en snuskgubbe och att jag blev tvingad att ta en shot som jag inte ville(!) av Fias polares föräldrar. :s
Vi grillade gott o drack lite smått, eller ja jag drack smått iallafall.

I veckan blir det Bråvalla festivalen så lär inte bli mycket uppdateringar då heller tyvärr.

 

Kommentera

