Sötnötar i bur

Igår va jag och hämtade en liten Jenney som Xet blev nyfiken på. 😉

2014-06-04 18.46.49

Hon kom dock ej i buren. 😉
Men buren är ny o den  kom igår! Jag kollade på buren på utställningen men det fanns inte i den storleken jag skulle ha men jag testade med en annan sort vilken storlek det skulle va så skicka jag efter denna istället då det va fri frakt. 😀

DSC_0160

Och den blev Godkänd av alla tre hundar! Yasha sov t.om i den inatt (såklart var buren öppen) o det va faktiskt väldigt skönt då det blir så trångt i min säng med mig, Jenney o alla hundar. 😉

DSC_0161

UUuups här ser ni också vad marodör Moxie gjorde på soffan när han va valp. 😉

DSC_0162 DSC_0171 DSC_0172

Xet skulle kunna ha buren som ett hus. 😉

DSC_0174 DSC_0175

Jenney är grillgalen så det blev grillat o deet säger man ju inte nej till!

2014-06-04 20.37.16

 

Efter maten blev vi väldigt trötta och gick o la oss vid 11-tiden!

Sen idag åkte Jenney hem till sina kissar, jag följde henne till bussen med Yasha o cykeln. Första gången jag cykla med henne men det gick superbra, tills jag försökte ta kort på henne o jag nästan åkte ner i diket hahah. 😉

2014-06-05 13.07.46

 

//Klumpetassar

Kommentera

