Den bästa

Fick ju hem belöningsväskan förra veckan! Det är nog den bästa jag haft någonsin, sen har jag inte haft så många haha bara tre med denna.
Den första bet vår förra hund (R.I.P) sönder i trasor och den andra har jag fortfarande kvar och fungerar också bra men den är lite liten. Den här är verkligen superbra och den är värd pengarna!
Det får plats massa godis, skitpåsar, mobil o annat utan att det blir för klumpig att ha på sig. Och det finns ett spänne så man kan ha den hängandes i ett bälte tex och en rem man kan ha runt midjan, finns även spänne på sidan av väskan man kan sätta fast en skitpåsehållare eller nått likande.
Den är perfekt helt enkelt! 😀
Jag köpte den från Csigora (tryck på bilden i sidospalten för att komma dit) →
Det  finns även massa olika kylprodukter i den webshopen och om jag får sålt mitt kyltäcke kommer jag absolut köpa därifrån. Tänkte även testa nån kylgrej till mig själv. ^_^

DSC_0435 DSC_0436 DSC_0444

//Klumpetassar

Kommentera

