Fyllt år

DSC_0137Det har stått still här inne då jag fyllde 22 år i lördags o samma dag var jag i Katrineholm på utställning med Yasha och en Chodsky Pes valp. Valpen fick BIS 3 och Yasha va bara med för miljöträning. Sen på söndagen kom min bästa vän o firade mig, fick fina presenter o så grilla vi, det va riktigt kul att hon var här!
Hon sov sedan över o åkte inte hem förrän på måndag natt. 🙂
Jag ska firas mer den här helgen då min brors sambo fyllde år i måndags så ska vi ta det samtidigt. 🙂
Har inte mycket mer att uppdatera om nu så lägger upp några fler foton.

 

 DSC_0141DSC_0140

 

 

 

 

DSC_0015DSC_0007

 

 

 

 

DSC_0016DSC_0017

 

 

 

 

DSC_0011DSC_0013

DSC_0009DSC_0010

//Klumpetassar

Kommentera

