Tips???

När vi sover i sängen så sover Yasha uppe vid kuddarna bredvid mig, Moxie brer ut sig där nere o Xet på andra sidan om mig oftast vid magen under täcket (tur jag har en större säng).
Problemet med Yasha är att hon ibland går ner då hon är väldigt varm av sig men sen när hon går upp igen så ska hon ALLTID slicka mig i ansiktet! Hon slutar eller försöker inte ens om jag vänder mig om eller redan ligger med ryggen åt där hon hoppar upp men när jag ligger mot henne så slutar hon inte vid tillsägning eller när jag försöker undkomma med handen utan jag måste vända mig om för att hon ska sluta. Ganska jobbigt o bli väckt flera gånger om nätterna ibland av massa pussar.

Kort o gott har ni nått tips för att få henne sluta pussa på mig när hon ska gå upp i sängen varje gång???

IMG_20140420_235632

Kommentera

