Uuhja

Vad jag har kämpat med den nya bakgrunden o headern i fleeera timmar, är inte så bra på ps så tar en himla lång stund att fixa till så allt passar.. massa skönhetsfel men nu är jag nöjd iallafall!

Nu som ni kanske märkt också pga. bilden så kan ja ju berätta att Allie kommer stanna här. Hennes ägare o jag skrev kontrakt förra veckan o där i står det att när Allie fyller 1 år så ska hon röntgas som ägaren (eller ja nu förra ägaren) kommer stå för och om hon ser bra ut i kropp kommer jag ha henne på foder tills hon fått två kullar o sen blir hon då min och om hon inte skulle få bra resultat så kommer jag få köpa henne för en mindre summa då hon ändå inte kan gå i avel då. 😀
Men hoppas såklart att hon får bra röntgen resultat! 😉

Det här har jag dock vetat om ett tag, enda sen innan hon kom hit haha. 😉

Förresten på lördag fyller jag 22 år så det är ju nästan som en födelsedagspresent till mig själv. 😉
Ska fira min dag genom att åka på utställning i Katrineholm med ”ägaren” och tar då med Allie (nu Yasha, från Inuyasha som betyder hund demon eller demon hund) som miljöträning eftersom jag ska försöka ställa henne senare!

DSC_0042

//Glada Klumpetassar ♥

2 reaktioner på ”Uuhja

Kommentera

