Idag

Orkar inte skriva så mycket om idag men har iallafall fått ut hö till hästarna, tog ut 4st säckar själv sen vänta jag på medryttaren så hjälptes vi åt att få ut 8st till.
Sen tog hon ut Neppe på en tur o jag följde med på cykeln – en timmes cykeltur = träningsvärk imorgon!

DSCN0063

DSCN0065

DSCN0066

DSCN0067

DSCN0068

Haha så jag ser ut, hoppas ringarna under ögonen kan ta o försvinna snart ju bättre jag blir, jag är fortfarande dyng förkyld..

DSCN0070

DSCN0071

Hästarna håller fortfarande på o fäller, det syns extra väl på Neppe som fäller fläckvis haha!
Han har ätit upp sig en hel del efter skadan men revbenen syns fortfarande lite så hoppas han kan gå upp lite till.

DSCN0073

Den här backen är jobbigare än det ser ut att knalla upp o ner o upp o ner flertalet gånger med fulla säckar med hö. 😉

DSCN0074

IMG_20140512_174423

DSCN0064

 

//Klumpetassar

Kommentera

