New In

Så nu har jag snabb fotat det mesta av grejerna som jag fått hem. Det är bara ett packe trosor och en rosa tränings t-shirt jag inte hann fota då de hamna i tvätten innan. 😉

Från csigora, tryck på bilden i sidospalten för att komma till butiken.

Hurtta Y-sele storlek 70 färg hallon. Testa den idag och den funkade bra fast remmarna är smalare än storlek 80 men skulle vilja att de va lite bredare som skrivet.  😉

DSC_0023

Hurrta halvstryp storlek 35-45 och Hurttas koppel matchande till selen.
Halsbandet kommer matcha spårselen som är på väg!

DSC_0033

 

Sen köpte jag en belöningsväska också men färgen jag ville ha (hallon) fanns inte i lager så den skickas i veckan men en vecka är den värd att vänta på! 🙂
Annars så va leveranstiden helt suverän på dessa grejer tog ju inte många dagar att få hit de och är väldigt nöjd med kontakten med csigora.

 

Här kommer lite andra grejer som jag köpt men som inte är därifrån.

Smink oanvänt begagnat och klistermärken som jag ska ha till en del grejer här hemma som är mina men som mamma har likadana så jag ska ha hund märken på mina och hon har hästar. 😉

DSC_0043

Jag märkte fort att Allie va väldigt varm av sig så jag beställde hem kyltäcken åt henne och Moxie att ha i sommar. Lila till henne och blått till Moxie. Råkade dock beställa en storlek större än vad Allie ska ha men eftersom de har dragsko i halsen så gick den att använda ändå så det va väldigt bra! Blev lite lång där bak bara. 😉

DSC_0041

Sen fick jag den här asken av mamma som jag ev. ska ha mina piercingar till.

DSC_0044 DSC_0046

 

Sen fick jag ett par arbetar shorts som jag ska ha till hundträning i sommar!
Fick de o asken + trosorna o T-shirten i för tidig födelsedagspresent då jag fyller 22 år den 17e men kommer inte vara hemma då för då ska jag följa med Allies förra ägare på utställning o jag kommer då ta med henne som miljöträning för henne eftersom hon ska ställas ut nån gång sen.

DSC_0040

De är stora i benen haha men i midjan passa de perfekt fast jag oftast har storlek 34, samma sak med byxorna jag har likadana där har jag också storlek 36.
Synd bara att de inte fanns i lila, kan nästan slå vad om att de kommer komma i lila snart bara för att jag fick dessa nu, så var det med byxorna iallafall. 😉
Men rosa går ju bra också!

//Klumpetassar

Kommentera

