Sorgligt

Fick denna kommentaren nyss:

Hej!
Va inne och sökte på cloudy morning och kom in på din blogg…
Tjejen som stal din sadel flyttade till kimstad med hästen, där den blev undernärd och halt, tjejen fortsatte rida på hästen ändå, då den sen fick blödningar i hovarna och ont i ryggen.
Hon har blivit anmäld till länsstyrelsen flertalet gånger. För diverse saker mot cloudy morning.
Hon gjorde dessutom samma sak mot nästa stall som mot dig, flyttade utan att betala stallhyra.
Nu står hästen i Mjölby där hennes mamma ryckte in och hjälpte till för att försöka få hästen att gå upp i vikt och må bättre.
Men nu är tjejen påväg att flytta hästen igen, för att försöka slippa undan igen. Sprid gärna ut detta om henne så att hon inte kan flytta utan att folk vet om vad hon gjort/gör mot sin häst.”

Jag förstår inte hur man kan hålla på sådär o hon är yngre än mig, hon är en 94a! Hon stal även massa grejer av mig, helt sjukt. 😦
Har fått en del såna här meddelanden o jag blir lika ledsen varje gång för jag vill så gärna göra något åt det men vad tusan kan man göra???

Kommentera

