Uppdaterat

Eftersom jag somna som en stock förut ikväll o vakna runt 22 så tog jag tag i bloggen lite, tror jag leta efter ett annat tema i typ två timmar. Inget föll mig i smaken eller va som jag ville ha men detta får duga. Mina krav på ett tema är att det ska finnas en sidopanel, man ska kunna ha en ganska stor header så Moxie bakgrunden får plats och texten ska inte va för stor/liten o samma med bilder.

Det andra temat jag hade var jag supernöjd med förutom att bilderna blev lite små.. på det här temat blir de liiite större iallafall men hittade inget annat tema, jag är inte helt nöjd utan det får duga. 😦

Har också lagt till mitt twitter konto som jag påbörjat igen i sidopanelen längre ner.

 

Det känns som jag blir dåligare igen, mer snuvig och jätte, jätte ont i munnen, liksom i tandköttet. Brukar kunna få så när jag är sjuk men det är värre nu tror jag o hjälper inte med värktablett, jag har t.om testat att ha värkbrustabletts vatten i munnen lååång tid, utan resultat dock men var värt att testa..
Det tråkiga med att va sjuk är att man blir rastlös men orkar verkligen inte göra nånting, är såå sugen på att träna med hundarna, tömköra Ronja o ta en ridtur på Neppe men då skulle jag total kollapsa..

Btw Neppe är bra i hoven, han blev bra nån dag efter så va ingen hovböld, jag gissar på att han trampat på något vasst.

Tänkte lägga upp lite bilder senare på Allie när jag får fram min hårddisk och även skriva en sak om henne, men det blir inte än på ett tag, texten blir nog senare än bilderna, bilderna kanske redan kommer inatt om jag får tråkigt haha.

Glöm inte att följa mig på Instagram och/eller twitter!
Sstarfox
GulleMulle

//Klumpetassar

Kommentera

