Bytt foderleverantör + bildbomb

 

Nu har jag bytt foderleverantör från foderexpressen till ZooZoo då det tog för lång tid för foderexpressen att få hit fodret. Ibland tog det en vecka o ibland två. Med foder vill man helst få hem så fort som möjligt och den dagen den SKA komma inte en vecka för sent så man får köpa ett skitfoder i affären för att maten tagit slut o den är så pass försenad.. 1-2 dagar är OK men inte en hel vecka enligt mig iallafall.

DSC_0091DSC_0092DSC_0098

Det är ett stort + att på ZooZoo kan man prenumerera på fodret så man slipper gå in och beställa varje gång så det gjorde jag o nu kommer jag få hem fodret 1 gång i månaden i 6 månader med gratis hemleverans utan att göra något annat än att betala såklart. 😀  

  • Gratis frakt
  • Schemalägg leveranserna
  • Pausa eller stoppa när du vill
  • Finns massa olika foder att välja mellan
  • Första säcken gratis!

http://www.zoozoo.com/sv/

DSC_0124
Fick hem den första säcken som va gratis  för några dagar sedan o idag packa jag upp det, Killes o Xet va såå nyfikna. 😉
Det är bra också att det packas i en kartong för den kan vi använda till kaminen haha!

  DSC_0109 DSC_0110 DSC_0111 DSC_0113 DSC_0114

Jag tycker det verkar jättebra o de har väldig trevlig personal så kan verkligen rekommendera dom!
DSC_0117

Och så bra att de har fodret jag bytte till för ett tag sen då jag märkte att både Moxie och Akilles inte tål spannmål så bra och detta fodret är spannmålsfritt och jag har inte märkt av de problem dom hade innan (kräkningar, hostningar o kliande) med detta foder o de äter det med GOD aptit!

DSC_0118

Det är mer än vad det ser ut i tunnan konstigt nog, det är mer än halva i!
Haha pappa tyckte det såg ut som råttskitar. 😉

DSC_0129

 

Just ja jag fick med en ”Chicken Bar” också, får dela den till alla hundar så ska bli kul o se vad de tycker om den sen.DSC_0119

Måste visa vår nya fina duk också! Dock inte från zoozoo haha 😉
DSC_0121

O så avlutar jag med lite fler bilder. 😉

DSC_0104 DSC_0105 DSC_0106 DSC_0115

 

Kommentera

