Torsdag

 

Kl. är 04.19 på torsdags morgonen o jag har bara sovit någon timme fy, halv 9 ska jag vara på ett möte på Af. o senare vid 1-tiden ska jag på möte på vårdcentralen så blir en heldag i stan utan mina underbara vovsingar! Får se om min vän har tiden att ses en stund mellan mötena annars får jag va hos pappa under tiden..

Får se om jag kan sova en stund till nu när jag varit uppe ett tag.

Igår satte jag i en hårbomb i håret med lila färg, blev väldigt nöjd över resultatet! Det blå lyser igenom på vissa ställen så ser ut som slingor. Jag fick ingen bra bild men de här får duga fast jag ser lite knasig ut. 😉
2014-04-02 03.00.30
20486_1396452556 92732_1396452562

Kommentera

