To the town

 

Nu är vi i stan igen, jag åkte hit igår för att gå på möte på Af sen fick jag en tid till idag också så stannade kvar o imorgon ska jag till House of pain för att tatuera mig så bad pappa att skjutsa mig hem till mamma för att hämta Moxie så det gjorde han. Skönt att ha min plutt igen. Hjälpte också mamma med att ta in hö till hästarna i hagen medans jag va där eftersom hon jobbar mycket i veckan så slipper hon tänka på det idag.

Imorgon ska vi även träffa en kvinna som kanske kan vara hundvakt ibland istället för mamma som brukar vara det men han får inte tillräckligt med motion med henne tyvärr, speciellt inte när hon jobbar. Fast när jag är o gaddar mig får Moxie va här hos pappa.
Än så länge är jag inte nervös inför gadden, jag har ju redan en på revbenen så kan väl inte va värre än den, hoppas bara att den kommer bli bra. Det ska bli en text, ”True” på ena handleden och ”Moxie” på den andra, chockerande textval va? 😉

Bild på mig o Moxie från i slutet av sommaren.

fs_516298803_89171_1381060737

Kommentera

