Tävling

Tävla om 13kg spannmålsfritt hundfoder från Taste Of The Wild

taste-of-the-wild-csigora

Jag ska absolut vara med o tävla då min hund ej tål spannmål. Jag har inte testat fodret själv men jag har hört väldigt mycket bra om det och speciellt att det är spannmålsfritt. Såklart är det också väldigt kul att tävla eller hur? 😉

Tryck HÄR för att komma till tävlingen!

Text utdragen från tävlingen-
”Det är tillagat i USA helt utan spannmål men med i huvudsak färsk lax och sötpotatis med nyttiga bär och grönsaker som ger hunden ett naturligt skydd i vardagen. Fördelen med ett foder baserat på fisk är att det har ett högt näringsvärde samtidigt som det är lättsmält. Många hundar tål inte proteiner från nöt, kyckling och gris och för dem är detta ett suveränt alternativ.”

– ”Om du vill kan du ladda ner en broschyr om alla produkterna från Taste of the Wild: Brochyr Taste of the Wild.”

Jag tycker det låter jätte bra!

Tävlingen pågår till 20e mars så det är ett tag kvar men skynda att vara med så ni inte glömmer! 😀

För att vara med o tävla tryck HÄR

Taste_of_the_Wild_Pacific_Stream

 

Bilder tagna från CSiGORA tryck HÄR för att komma till webbshoppen.

Kommentera

