Stulen

 

Här är sadeln som blivit stulen!
Den översta på bilden. Den ska ev. finnas runt kimstad/norsholm/norrköpings trakterna då jag vet att den som stal den bor i kimstad och har två varmblod i nått stall där nånstans.
Håller utkik på annonser osv. Meddela mig om ni ser en sån sadel någonstans!
85980_1390013106

3 reaktioner på ”Stulen

  1. Hej!
    Va inne och sökte på cloudy morning och kom in på din blogg…
    Tjejen som stal din sadel flyttade till kimstad med hästen, där den blev undernärd och halt, tjejen fortsatte rida på hästen ändå, då den sen fick blödningar i hovarna och ont i ryggen.
    Hon har blivit anmäld till länsstyrelsen flertalet gånger. För diverse saker mot cloudy morning.
    Hon gjorde dessutom samma sak mot nästa stall som mot dig, flyttade utan att betala stallhyra.
    Nu står hästen i Mjölby där hennes mamma ryckte in och hjälpte till för att försöka få hästen att gå upp i vikt och må bättre.
    Men nu är tjejen påväg att flytta hästen igen, för att försöka slippa undan igen. Sprid gärna ut detta om henne så att hon inte kan flytta utan att folk vet om vad hon gjort/gör mot sin häst.

    Gilla

    • Usch, vi har anmält henne men tyvärr la polisen ner det utan att ens ha pratat med oss fast vi har bevis och hennes uppgifter. Jag har lagt ut på fb men tog sen bort för vill själv inte bli anmäld för förtal, vet inte hur sånt går till riktigt. Men vissa runt omkring henne såg det iallafall så vissa vet om. Helt sjukt att hon kan hålla på så! Jag har hört att vetrinären va ute o kollade på Dimman o bara sa att hon va tvungen att vila 4 veckor??? om det är sant är det helt sjukt också för jag har sett hur ONT hon har…:(
      Jag vet inte vad jag kan göra mer tyvärr.
      Om du vill skriva mer kan du adda eller skriva till mig på facebook – Josefine Broman – jossanbroman92@hotmail.com

      Gilla

Kommentera

