Nyinköpt

Jag fick en rabatt hos Haromi för ett tag sedan som skulle gå ut nu i slutet av februari så jag kollade på sidan lite men det enda jag fastnade för va detta retriever koppel, det är lila och väldigt fint IRL! Bra att ha i fickan när vi går på fält eller i skogen o bara dra på om det skulle behövas, smidigt. Dock blev det ganska ”dyrt” ändå då deras frakt är fruktansvärt dyr! Men gillade verkligen färgen, hoppas bara att den är ganska hållbar, jag har inte testat den ännu.

Bild från hemsidan.
fs_2304
Min bild – satt i ljus så den är lite mörkare är på bilden.
ett_par_jeans_till_mig_som_jag_glomde_fota_o_sa_ett_lila_retriever_koppel_till_mox_3

Sen på Djurmagazinet tror jag jag köpte den bästa bollen ever! Den kan studsa, den är mycket hållbar, den är mjuk OCH den är ihålig så man kan ha godis i och även trä igenom ett snöre. Jag skulle vilja ha ett snöre med reflex på o sätta dit, måste bara hitta ett snöre MED reflex hah. 😉
Det som är bra är att det är några flikar för hålen så det är inte så lätt att få ut godiset.
Moxie gillar det skarpt både med och utan godis och då är det en bra leksak då han annars inte är så överförtjust i leksaker.
Den kostar ju lite mer än vanliga bollar men den är verkligen värd priset då den är så hållbar och har många funktioner!
Så denna rekommenderar jag verkligen, jag vågar dock inte testa att ge den till Akilles då hans käftar kan ha sönder allt haha så vill inte riskera att han har sönder Moxies boll ifall att, men tror nästan den kan hålla för honom också MED MÅTTA han kanske inte skulle kunna ha den framme hela tiden men som belöningsboll tror jag verkligen att den skulle kunna hålla!

Djurmagazinet har ju ingen sån hemsida så båda bilderna är från mig som det syns.
2014-02-26 01.46.16 2014-02-26 01.46.24


Köpte även
ny pipleksak från Djurmagazinetatt ha i fickan då den lilla musen inte va så bra men har ingen bild på den. Den är iallafall ganska liten så den får plats i en halvstängd hand och den ser ut som en blå fotboll. 😉

En reaktion på ”Nyinköpt

Kommentera

