Slapp fredag

 

 

Sovmorgon blev det idag med en klocka som ringde var 10e minut i 3 timmar, hur orka jag??
Sen blev det att gå upp snabbt o fixa hundar och hästar. Alla hästar fick sova inne inatt när det är så ruggigt ute, deras regntäcket va helt dyngblöta o de blev såå glada av att få komma in o få gottigottimat.

Efter stallet bytte jag snabbt om o så åkte mamma o jag iväg o köpte lite gottigottimat till oss också. 😉 Chips, läsk o pizza!
Blev att se The Grodos/Groddarna(?) till pizzan sen somna jag gott i soffan till kl 03 :X medans mamma sett på tv o spelat facebook spel under tiden o sen gick upp o la sig när jag vakna. Men jag kan nog somna om snart igen hehehe. Har tänt lite ved i kaminen igen o rensat kattlådan o tagit ut Moxie så nu har jag inget mer o göra ändå o ska upp om ett tag så behöver lite mer sömn innan dess såå nattinatti!

2014-02-21 15.14.21

Kommentera

