Lockrop på våren

Jag är trött, så trött och tyvärr går det ut över djuren, jag orkar ingenting. Jag är trött på allt, på vädret- jag vill ha sol! Jag är trött på mamma som ska gorma på allting, jag är trött på mig som inte orkar nånting. Jag är trött på allting.

Hoppas det går över snart jag vill hålla på mer med djuren, jag gör såklart det som behöver göras men hela tiden med en tung o trött kropp och så fort som möjligt så jag kan gå in o lägga mig i soffan.

Men det är tur att jag har dom för det är de som gör att jag orkar ta mig upp ur sängen över huvud taget.

Men våren är på väg och även nya möjligheter så jag ser att det ljusnar, önskar bara att jag slapp va så himla trött hela tiden för jag har kvar viljan.

Kom nu vår kom hit med solen!

Nästa månad ska jag tatuera mig, Moxies namn såklart. ”True” på ena handleden och ”Moxie” på andra. Jag har redan planerat vad min nästa ska bli men det är en hemlis än så länge men de ska va på händerna iallfall. Har också planerat in att åka o röntga honom om ett tag så vi kan börja med agility i sommar.
Sen får vi se vad som händer för som sagt det håller på att det kanske kommer med nya möjligheter. *håller tummarna*

Kommentera

