massvis med fakta om mig :o

  • Jag heter Josefine o kallas Jossan
  • Snart 22 år
  • Har tyvärr ingen utbildning
  • Äger två hundar men en är ute på foder
  • Har också en egen häst men min mamma står som ägare
  • Min mamma har två hundar, en katt och en ponny + en häst som är ute på foder
  • Jag bor hos mamma men är ibland hos min pappa som har en stor leonberger
  • Jag är 170cm lång o väger 50kg
  • ”Gillar inte” att bli kallad Jossan då jag tycker det är så vanligt 😉
  • Har svårt för vissa grejer, tex blyghet men det är saker jag arbetar med att bli bättre på
  • Det är först nu jag börjar få bra självförtroende
  • Jag har 7 piercingar (1 i varje öra, 2 i underläppen, 1 i tungan, 2 i näsan) och 1 tatuering
  • Jag har tid till 4 nya piercingar (2 till i varje öra)
  • Jag har tid till 2 nya tatueringar
  • Jag blir ofta bortglömd och ”ohörd”
  • Jag är oftast snäll och omtänksam men är ganska osocial
  • Moxie har varit och är min räddning
  • Jag har 2 större bröder som är utflugna och med egna familjer
  • Jag är faster till 2 pojkar o 1 tjej
  • Jag älskar att färga håret i roliga färger och har just nu turkost
  • Den jag saknar mest är min hund jag har ute på foder som blev knasig när mammas förra hund gick bort så hon började attackera sin mor och blev allmänt stressad här ute, så nu är hon ensamhund…
  • Jag älskar mat och kan äta som en gris men folk tror inte på mig eftersom jag är smal…
  • Jag är rädd för sjöodjur som stora fiskar o tycker det är obehagligt att bada där det är grumligt vatten
  • Jag är beroende av nässpray då jag är allergiskt mot något så blir täppt hela tiden
  • Jag blir gladast när någon ger komplimanger om min hund
  • Jag blev hundrädd ett tag när vi hade en omplaceringshund som attackerade utan förvarning – den hunden åkte sen hem till uppfödaren
  • När jag va liten råkade jag klippa mig i armen o har fortfarande ett ärr efter det 😉
  • Jag köper nästan aldrig nya kläder (förutom underkläder) får ofta begn. kläder från en kompis eller köper från tradera
  • Mina fötter har typ krympt… För nått år sen hade jag storlek 38, sen blev det 37, sen blev det 36 i klackar o nu kan jag ha 37/36 i vanliga
  • Jag älskar tv spel som Zelda, Banjo Kazooie, Starfox Adventures och Resident Evil m.m
  • Jag älskar att ha myskläder på mig
  • Jag skulle vilja starta en egen hundshop
  • Ibland kan jag tycka jag är jätte söt medans andra dagar jätte ful
  • Jag gillar inte min näsa och mina ögonbryn
  • Jag skulle vilja vara kortare så jag inte blir en jätte när jag har klackar
  • Jag älskar den billiga röda coop colan och energidricka
  • Om jag vore ett djur skulle jag nog vara en sengångare
  • Jag skulle vilja kunna spela fiol och piano
  • Jag är rädd för smärta
  • Jag är konflikträdd och hatar bråk
  • Jag är van att hålla saker inom mig och gömma smärtan genom att ”glömma”
  • Det kommer dock ofta fram när jag har druckit för mycket -_-
  • Jag är rädd för att bli uttittad när jag gör/säger saker så är oftast still/tyst och tycker det är obehagligt när folk vill att jag ska göra grejer tex bara gå o sätta mig vid ett bord ensam medans den andre fixar mat ;s
  • Jag älskar att shoppa hundgrejer
  • Jag har aldrig varit utomlands förutom Åland
  • Jag är JÄMT trött
  • Jag går oftast utan smink

Jaa det va ”lite” hah!

2014-02-12 20.29.31 2014-02-12 20.29.49

2014-02-12 22.53.06

Kommentera

