Nyinköpt

Hittade en såå söt klocka på Rusta så va tvungen att köpa den. Finns även i vitt, blått o svart om jag minns rätt. 99kr

2014-01-31 13.56.39

Sen har jag länge velat köpa en pilates boll för att träna upp Moxies balans som inte finns. 😉 Så när jag såg den här billiga (också på Rusta) för endast 45-49 ja ca 50kr så slog jag till! Det är den minsta storleken men den är perfekt för Moxie och i sommar om den fortfarande är hel då så kan vi träna ”vall” med den. 🙂
Den fanns en större storlek som kostade 99kr också och de va i färgerna grön och orange.

2014-01-31 13.56.432014-02-01 14.40.01

Moxie – ”Kan jag få äta den nu?”

Kommentera

