New in

Senare på kvällen åkte jag och mamma och tog en kvällshopping tur och svängde samtidigt in till Sara så jag kunde hämta två hundtäcken och en midjeväska jag köpt av henne och sen lämna av ett koppel hon köpt av mig. Det är bra med hundvänner..hundvän.. 😉

Jättefina täcken, ett till Akilles och ett till Moxie, Moxies passa perfekt och Akilles va lite för långt och lite för litet i midjan men det funkar. Längden är ju inga problem och midjan är ju tänkt att bli lite mindre också, han börjar bli riktigt fin i kroppen den knubbisen men lite till kan han gå ner för hans eget bästa, det går att knäppa 2 cm iallafall.  😉 Xet har ju redan två täcken och två tröjor men killes har ingenting så han tyckte nog det va skönt med ett täcke nu när det är så kallt. Moxie har ett täcke sen innan men det går inte under magen som det nya gör + är lite för kort i ryggen.

killes ville inte bli fotad, bara kliad och leka! Ett under att jag ens fick de här fotona. 😉
Moxie va lite mer samarbetsvillig.

2014-01-14 22.22.28 2014-01-14 22.22.32 2014-01-14 22.22.40 2014-01-14 22.26.33 2014-01-14 22.26.39

Kommentera

