julen

Nu är julen över för det här året har ni haft det bra? Jag har haft en ganska ok jul, väldigt lugn med bara mamma o mormor. Mycket tjat från mormor o lite småbråk med mamma dock men annars så! Mamma blev så himla glad över sin julklapp som va 1000kr, ett bidrag till en torktumlare som hon velat köpa hur länge som helst o som hon fått bidrag från mormor också så i förrgår va vi o köpte en! Hon börja nästan tjuta haha så glad blev hon ^_^<3 

Själv fick jag i förskott av henne en jätte MYSIG tröja som jag valde själv, två-tre storlekar större än vanligt för fanns inte mindre då men den är sååå mysig så gör inget. ^_^ Det va nog en till grej jag fick i förskott men kommer inte ihåg vad nu.
Mer jag fått av olika folk:

  • en mysig filt
  •  100kr
  • en extern hårddisk (svinbraaaaa, behövs verkligen)
  • 1000kr
  • dusch gel
  • nån body lotion
  • två par mys tofflor
  •  lite godis
  • två pärmar till papper
  • deo (av en snäll tant men gillar de inte så mamma fick den)
  • smink paddar (av en snäll tant men gillar de inte så mamma fick dom)
  • bio kort med 300kr på
  • två  adress nyckelringar
  • dead island tv spel
  • 4 st läppstift från lime crime
  • 2 hundmat skålar (i förskott från hundmässan)
  • after eight choklad

Det va nog det mesta o jag är super nöjd! 🙂 Dock är två av punkterna från o till mig själv. 😉 hihi

Det lär komma en BILDBOMB snart på hundarna o katten så håll utkik. ^_^

Kommentera

