Kass dag

Inatt blev det inte mycket sömn, börja ju drömma mardrömmar om spöken o allt möjligt o vakna, somna, vakna, somna osv..  När jag gick upp hade jag dunder huvudvärk och hjälpte inte alls med ipren eller nått så har kvar det än.. Tog en liten tupplur i soffan så nu känner jag mig mer utvilad iaf men fortfarande skit ont i huvudet.. Jag har iaf fodrat hästarna och tagit i kräm i Neppes öga, o såklart rastat hundarna o fodrat dom. 😉
Hoppas det blir bättre väder snart! Helst snö!

Kommentera

