Varmt som in i h*****e

Jag som är väldigt lättfrusen av mig tycker det är skönt med kamin i mitt rum då det är enda värmekällan i vårt hus så när man vaknar är det bara att tända den direkt sen krypa ner i sängen igen.. MEN inatt har jag sett på serier på datorn o så blev det lite kyligt så tände eld så det inte skulle va svin kallt när jag vaknar sen.. o så blev det varmt nästan direkt o jag som lagt på ganska mycket ved… Shit va varmt det är nu, inget täcke behövs iaf… Jisses.. Tur att jag har två fläktar iaf, en takfläkt och en som sitter i väggen som drar in varmluften till vardagsrummet.
image

Mobilinlägg

Kommentera

