Härlig vecka

Den här veckan har varit bra. Det va så skönt, trevligt o himla välbehövligt att träffa min fina Jen igen! Moxie va med också såklart så tog promenader på fina stigar i Åby, där skulle jag kunna bo i framtiden om jag inte vill bo mitt i stan faktiskt o om jag inte hittar nån rik snubbe som kan köpa en gård. 😉

Från en promenad, även om man inte går på en väg där det kommer bilar är det väldigt bra med reflex OCH lampa för att synas för cyklister, folk som är ute o går. Finns de som är hundrädda o när det är mörkt syns man typ inget så man dyker ju bara upp helt plötsligt. Det är även bra för andra som har hund ska se oss, jag vill ju inte att Mox ska hälsa på andra hundar nu när vi tränar på hundmöten osv.
_3 53199_1386804649 59458_1386804672 75370_1386804594

 

Sen en dag kom Fia ut, min kompis men även medryttare på min Neppe så vi tog en härlig tur med hästarna i em. mörkret. Vi tog hundarnas lampor o satte på hästarna och vi hade även varsin reflex väst på oss men även för alla lampor o reflexer , o jag vet att vi verkligen syntes vi såg ut som vandrande julgranar så var det en kvinna som körde som en dåre och stanna bara en meter framför oss mitt i vägen och när Neppe som gick först inte ville gå förbi för hon stanna så tvärt osv. så backa hon efter lååång tid och bara några CENTIMETRAR alltså kvinna….

 

Sen igår var det 80-tals fest som min bror o hans sambo höll i och Fia följde med, det var jätte kul med uppvisning, smörgostårta och gratis cider/öl/bål o snacks. Somnade som en stock sen när jag kom hem runt halv 3 på natten något lullig men inte över påverkad då jag inte tycker om o va bakis.. spyr som en gris då haha, så det är skönt att må bra idag! Tog inga foton på festen tyvärr men såhär såg jag ut iaf, 80-tals punkare, vet inte om jag lyckades men aja. (Bytte dock  ut det mörka på läpparna mot rött då det andra vart konstigt efter tag hemma och tightsen är rosa inte röda med ett par leopardtights under så mönstret sågs igenom..)

38264_1387041214 14952_1387052510 75621_1387052498

Kommentera

