Nattstall

Det är himla skönt att ha häst hagen några meter bakom huset och stallet ett par få 100 meter ifrån, speciellt på vintern! De behöver då inte gå in så tidigt om det är ok väder ute så tog in dom nyss vid 00 typ. 😉 De kunde varit ute om det inte vore för att vattnet fryser för dom..

Min outfit när jag gick ut 😉
oooh sexy lady nannanana sexy ladyy … xD

image

Det va ganska mörkt ute men snön lyste upp väldigt bra! Syns dock inte på bilden eftersom kameran på mobilen inte är en super kamera. 😉

image

image

image

 

Sen när jag ändå va så pass påklädd följde jag med Moxie ut på en liten promenix o där behövdes inte ens lampan jag hade med mig, snön lyste upp så pass mycket. (Mox står under en lampa på huset på bilderna.)

image

image

image

image

image

image

image

Mobilinlägg

Kommentera

