”Raggnings ruplik”

Att den sk.a raggnings rupliken ”dina ögon är så vackra så man kan drunkna i dom” va sann trodde jag inte på förrän den 1 april 2012 då jag träffade Moxie för första gången. Nu är det ju inte så att jag raggar på honom direkt xD men hans ögon är sååå vackra enligt mig och det är väldigt lätt att bara kolla in i dom hur länge som helst bara därför.  *_*

DSC_0077
50214_1333360257

Och tänk att den här lille PLUTTEN är ca 1 ½ år, snart TVÅ ÅR !!!!!! Jag fattar det knappt, vart tog tiden vägen? Två hela hår.. jisses och redan har vi gått igenom både skratt, tårar och panik. Roliga händelser, tråkiga händelser och rena skräck händelser.. Men nu hoppas jag oturen har vänt iaf! 😉 Hoppas också att tiden inte kommer gå så himla fort, är redan rädd för dagen då han har blivit gammal o skruttig *buhu och snörvel* min lille buse.<3

DSC_0155

Kommentera

