Trickträning

Ikväll har vi tränat lite tricks igen han är så himla duktig min lille fjant! Har dock bara några bilder från när han övar ”håll”. (Fick även hem hans aktiverings spel idag men den jag ville ha mest va såklart slut……)

”Eey kom igen nurå så kör vi”                                                                         ”snälla matte?”

DSC_0238_1 DSC_0237_1

”slökorv..”                                                                                                                 ”Titta här matte…”

DSC_0242_1 DSC_0245

”nån har stulit mitt godis…”                                                                             ”kan jag få nytt?”

DSC_0246 DSC_0247

”Om du använder nässpray ska jag också det.. jag är faktiskt lite förkyld..!”

DSC_0244DSC_0243

Kommentera

