paaakeeekeeeet

Hittade TRE paket i brevlådan idaaag! Ett till mig själv, ett seche vite nagellackstorkare(?) och Moxies täcke och overall! 🙂 Men fy va sur jag blev där ett tag för det va knutar på täcket som jag inte fick dän och de gjorde så att täcket blev för litet där bak (bakbenssnörena.) Det tog lång tid att få bort dom men till slut gick det.. ajaj mina fingrar. -_- Men det passade bra så då blev jag glad igen! 🙂 Moxie blev dock inte så.. glad. 😉

På väg till brevlådan körde vi lite fot, inkallning och som vanligt fick han sitta och stanna vid bondens gårds början, han har riktigt svårt att sitta kvar, han ställer sig väldigt gärna och går ett par meter…hm.
DSC_0373 DSC_0374 DSC_0376 DSC_0379 DSC_0383 DSC_0384

DSC_0388 DSC_0390 DSC_0396

Kommentera

