Gose

Moxie gillar att jag har fått tillbaka min säng :’) han har gjort något han aldrig gjort förr.. inatt/imorse när jag låg på sidan vakna jag av att han kommer o lägger sig som en boll precis vid min mage :’) FLERA gånger hände det :’) (han gick nog när det blev för varmt o kom sen tillbaka) :””) Wow vilken härlig känsla när han annars helst ligger på golvet eller vid fötterna i sängen hos pappa men nu när jag fick tillbaka min säng hos mamma.. Min pruttkorv blir bara mer o mer gosig :’) ❤

Kommentera

