irriterad

Ska på studiebesök på måndag och jag hittar inte dit! Försökte en annan gång men hittade verkligen inte så hur ska jag hitta dit på måndag? Får inte tag på han från Af heller har mailat 2 st också om att jag fick mail om att jag hade missat ett möte som jag vet att jag gick på och de som va där kan intyga det då jag va på möte hos de några dagar senare o de kände igen mig..  Bara skit o trubbel på af men vad ska man göra?? 

 

Sen är jag dyng sugen på att köra ett agility pass på NHU men kul att åka dit själv då..not.
Önskar jag hade hund o tränings intresserade vänner här usch vad ensamt det känns ibland, alla bor ju typ i Stockholm eller ännu längre bort eller så är de ”jag vet bäst” folk hmm.  Ska träna nån dag med Lindha när hon har tid, hon är iaf schysst och har bra tänk dock så har hon en liten unge och har precis gift sig och så har hon egna hundar som hon tävlar o tränar så det hinns inte så ofta.
Flytta? Ja tack! Vart? Ingen aning men längre upp iaf så jag kan träffa allt hundfolk från Dv!<3

Bild

Kommentera

