10 saker ni kanske inte visste

 

*Jag köpte Moxie med mina körkortspengar

*Jag fick han 3000kr billigare då han är feltecknad

*Jag va nära att köpa en annan Aussie utan stamtavla men det kändes inte rätt sen hitta jag Moxies annons o han va bara 500kr dyrare, samtidigt köpte min kompis en valp i den andra kullen

*Moxie heter egentligen Starfox men vande mig vid kennelnamnet så fick väl bli Moxie iaf

*Han kallades Terror när han va valp av en kompis

*Jag tycker han är en av de vackraste hundar jag sett samtidigt som han kan va jätte ful ibland

*Han kallas Klumpetassen då han ofta skadar sina tassar och ofta trampa mitt ex mellan benen

*Han hatar när man duschar eller borstar hans svans

*När han va liten va han jätte rädd för postkärrorna i stan

*När han va liten rymde han upp till gården in i en lada och ramla ner i ett bäcksvart hål och börja yla jätte ledsamt, jag sprang upp dit men va för mörkt att se så va tvungen att springa ner igen o hämta mobilen med lampa på och trodde då att jag skulle hitta en jätte skadad hund men han klara sig helskillnad och det fanns som tur var en stege ner så jag fick upp han!

Bild

Kommentera

