Fredag, Lördag

Igår på dagen hände inte mycket, jag skulle på intervju på en skola men kände noll pepp alls o kände mig lite febrig så bokade in en ny tid på tisdag istället då man måste va lite på , på mötet..

På kvällen ”tvångs” hämtade Fia mig så åkte vi hem till henne och Rasmus där det va liten fest. Väldigt trevligt och det va skönt att komma iväg! Hade inte mycket dricka men ”mysfest” är väldigt trevligt. ^_^ 2 jungle(?) Xider och 2 bacardi breezer mango hade jag med mig sen blev jag bjuden på en grogg som inte va lika god, jag vill ju ha sötdricka jag. 😉 Halv 4 imorse drog vi till McD o käkade lite sen drog alla hem o jag sov över hos F och R.

Idag skjutsa Fia mig till hööks där jag skulle testa och köpa en väst till mig själv när jag tränar hund men min storlek fanns inte inne (ska komma nästa vecka) men åkte därifrån med ett par vinterridkängor istället då de va på mini REA woho!

Vi åkte vidare mot stan där jag köpte en ny tungpiercing med kortare stav än den jag har nu, annan färg på kulorna också. Från City Life. Blev underkläder på Lindex också typ 5 par trosor o 2 bh’ar, behövdes! Vidare gick vi mot skopunkten där jag skulle kolla ”vanliga” skor men gick därifrån med högklackade finskor istället….. Aja inte ofta jag lägger pengar på mig själv.

Till sist köpte jag med en Chai Latte, en MER hallon/blåbär<3, en dubbel cheese och så bjöd jag Fia på en jordgubb/banan smoothie o så skjutsade hon mig hem. 🙂

Känns som kl är ur mycket jag är såååå trött men kl är bara 4 ca, vila lite kanske.

DSC_0243 DSC_0253 tungpiercing_fran_city_life
Grogg                                            vinterridkängorna                      tungpiercingen  

 DSC_0255 DSC_0244 DSC_0254
omnomnom skorna                 chai latte                                       underkläderna

Kommentera

