Efter 1½ timmes promenad med för mycket kläder = inte så glad så möts jag av..

en JÄVLIG OREDA gjorde ju inte saken bättre!

sur jag blir på pappa, Rod går jämt in i mitt rum hur jag än gör tex. ställer för en pall, drar åt dörren så mycket som möjligt men nä han kommer alltid in ändå och snor Moxies mat, snor hans leksaker som inte är billiga + nu hade han haft omkull vattenskålen också….

Men ändå kan pappa inte sätta dit låset på dörren eller en hasp eller NÅNTING börjar bli redigt trött på det där!

En annan gång tog han sönder en barnkudde jag hade som såg ut som barbamamma haha med såna därna små SMÅ kulor i över HELA mitt rum och det fick JAG städa upp!

Gardinen hade han haft ner igår också..

Grrrr

// Arg Tazz from the dator

Kommentera

