Dalt??

När det snackas konstigt om mig blir jag inte sur mer ledsen men när det snackas om min hund DÅ blir jag sur, att jag daltar med honom och inte tränar honom när jag verkligen tränar och daltet är när han inte äter då får han träna för maten och få maten som belöning är det dalt???????? Usch. Nu ska vi ta långpromenad och sen duscha oss båda då han rullat sig i kopiss igen, dock inte mycket som kom på honom men fy o jag behöver tvätta håret också.

Ta reda på hur det ligger till innan du tänker liknande tankar.  Tack för mig.

 

// Tazz från the dator

Kommentera

