Lugnt

Nu måndag och tisdag har vi bara tagit det det lugnt, eller han har ju såklart busat som vanligt 😉 men ingen speciell träning eller så, nyss träna vi dock lite på ligg och det klara han galant på bara 1 timme (med lite små pauser emellan.)
Jag klippte också klorna nyss och han sov igenom hela den stunden förrutom när han tyckte det kittlades när jag höll i tassen 😉

Kommer inte ihåg om jag skrev det men han har också lärt sig sitt på bara kommandot utan handtecken o det har vi bara tränat på 1 gång samma sak med ligg nu, han är verkligen smart!

Något vi måste träna mer på är dock rumsrenheten han kissar hela tiden o då menar jag HELA tiden, fast jag går ut med han jätte ofta tex efter han , lekt, ätit, druckit, sovit så kissar han ändå inne men det går väl bättre med tiden antar jag, han är ju fortfarande en liten valpis. 🙂

Han är ändå duktigaste än duktigast!
Har ni märkt att jag typ nämner det i varje inlägg? men det är ju sant så! 🙂 ❤

En reaktion på ”Lugnt

  1. Det är jättekul att läsa om hur duktig Moxie är och alla nya saker han lr sig! 🙂
    Du kanske får gömma undan vattenskålen ett tag – ibland dricker de ju mest på kul..och då rinner det ju liksom bara rakt igenom…

    Gilla

Kommentera

