Trötter

Idag åkte vi hem till landet igen, mamma o jag har städat massor, flyttat katten till ett annat rum där vi kan ha galler för dörren så katten och hundarna vänjer sig vid varandra (det är en katt vi fick av en kompis till mig då hon inte hade tid för den längre och den är inte van vid hundar eller att vara utomhus så vi tar lite i taget.) Moxie den skitgrisen har duschat o han va så duktig, han pep rätt mycket men han va still nästan hela tiden! Sen fick han leka sig torr ute eftersom det va så soligt.

(stackarn blev så ful när han va dyng blöt haha men nu är han fluffig och snyggast i världen!)

Men vad är det som ligger där? En igelkott?
 

Nämen det var ju en Moxie!
Han vart så trött ute så han låg i mitt knä men jag va tvungen att gå o göra nånting så jag la han på bänken och han låg kvar lilla trötter 😉
(täcket är Xet’s men det blåste lite ute så han fick ha det över sig eftersom han fortfarande va lite blöt.)  🙂

2 reaktioner på ”Trötter

Kommentera

