Buset!

Nu när han är på landet där han känner sig hemma kände han för att testa lite gränser idag!
När vi har varit ute så försöker han sina egna små turer, han smet in i ena häst hagen 2 gånger på raken (han hinner ju inte långt tills jag får tag på han men i häst hagen får han inte vara!) 3e gången hann jag ta tag i han innan han smet in iaf sen gav han upp det.
Nästa ute tur stack han när vi skulle in o jag koppla av Rocky som inte kan vara lös sen när jag vänder mig om ser jag en ludd boll fara iväg runt huset, när jag får fatt i honom så är han full av kardborrar! så det va ju bara att sitta ute i kylan o försöka  borsta bort de där jäklarna o de va ju inte kul tyckte han. 😉

Inne har han busat med Doris som attans! de springer maraton runt i hela undervåningen haha sötnosarna:d
Han har retat Xet, försökt äta en blomma ett X antal gånger, gnagat på fåtöljen o soffan, dragit ut samma påse massor med gånger, ja han har varit mega busig idag, tur vi inte har några nya grejer direkt så det gör inte så mycket ifall något skulle gå sönder. Det är kul att han trivs o har kul här iaf lilla plutten! 🙂

 

Imorgon ska mor min o jag åka och köpa 2 par aktiveringsleksaker till honom o hoppas det är fint väder så vi kan vara ute lite mer o få lite bus foton. 🙂

Kommentera

